Pacman

Det vankades kalas för ett ettåring och hans far igår så jag gjorde några tårtor.

Det dök inte upp några roliga motiv i huvudet denna gång men efter jag gjorde den lilla tårtan som blev alldeles veckig nertill, då jag gjorde för tjockt sugerpastetäcke, tyckte jag att den va lik en figur i dataspelet pacman. Så fick det bli en stor pacman som jagar den lille blå.

Den tredje tårtan gjorde jag i sista minuten verkligen, på plats så den är ett hastjobb verkligen.
Tårtorna är fyllda med ahlgrensbilar-fluff, hallongrädde & kokosfluff.
Sött & gott!

Kakfatet har mamma-Malin gjort, väldigt fint tycker jag. Smart med en skål längst ner, då får det ju plats mycket mer!

Kommentarer :

#1: Jannica Lindahl

Hej tjejen dem ser helt super fina ut, och va kul att du har skapat en blog, älskar då man kan hjälpa varandra med idéer och tankar. för man får verkligen idéer genom att titta på vad andra har gjort. Tänkte på Kakfaten jag har sett ett program där dom gjorde sådan men kom inte i håg hur man gjorde, skulle du vilja dela med dig? Kram Jannica

skriven
#2: Mamma Malin

Tack för all hjälp bästa tårtmakerskan. Vi är sååå tacksamma! You´re the man (pacman). TACK! <3

skriven

Kommentera inlägget här :